Hej alle Lotus Klub Danmark medlemmer,
Efter 2 glimrende minitræf, er det igen tid til at prøve konceptet. Denne gang er det også i det naturskønne Nordsjælland, ved en naturlegeplads som ligger mellem Fredensborg og Hillerød. Adressen er:
Eghjorten naturlegeplads,
Jespervej 309, 3480 Fredensborg.
Ved rundkørslen på Hillerødvejen mellem Fredensborg og Hillerød og ved ankomst fra Fredensborg, køres til venstre i rundkørslen ad Jespervej, og kort herefter til højre ind på en større grusparkeringsplads, som ligger ud til Jespervej. Kig efter Lotus Klub Danmark flaget. Dér mødes vi. Hvis man går ad stien ca. 50-75 meter frem, kommer man til en naturhytte (inden selve legepladsen). Der er borde og bænke og klubben giver en vand eller kaffe som jeg medbringer. Jeg tænker det er bedre end en pølse som man selv griller, nu da det er ved at blive efterår.
For hardcore typerne, tager de en sovepose med, som man derefter kan benytte i den bagvedliggende shelterhytte a la vikingestil (ret fed). Nå, men spøg til side. Vi håber, at der er mange som har lyst til at lægge vejen forbi.
Som vanligt: hvis det blot er overskyet og med en enkelt dråbe eller to i luften, gennemfører vi. Hvis det regner pænt til, bliver jeg hjemme og leger med Lotus type 25, 49 og 72 på Scalextric banen.
Vi mødes klokken 17:00. Jeg er der lidt før og sætter flag op.
Vel mødt.
Med venlig hilsen,
Jacques