Hele oplevelsen var ekstremt positiv. -Bedre service faaes simpelthen ikke! -Hvis du har faaet investeret i en gevindundervogn, kan jeg virkelig anbefale at faa den sat ordenligt op (lidt fjollet at bruge 10.000 paa en avanceret undervogn, og saa ikke udnytte det den kan!?)..
Man kan naturligvis google manden, men kan her indledningsvis afsloere at der er tale om yderst kompetent Herre, der ved mere om opsaetning af undervogn end jeg kan forestille mig noget vaerksted kan hamle op med. -Prisen er ogsaa hoejere, men langt fra urimelig. -3.000 SEK (excl VAT). For denne pris fik jeg foelgende:
*Vurdering af hvilket setup HAN mente ville passe til min koerestil/baner jeg koere paa osv.
*Gennemgang af hele undervognens aktuelle tilstand (en laaaaang liste med ting der blev observeret mens han var under bilen)
*Raad og vejledning mht opgraderinger (toe-link spacers, reduced bump-steer, adj drop links til ARB osv)
*Mulighed for udskiftning af reservedele der alligevel var pillet af: skiver/klodser, motorolie (bilen er alligevel haevet op), bremse vaedske osv.
*Cornervejning og justering af GEO
*Cornervejning og justering af GEO (Ja, det skal goeres flere gange

-well til sidst en laaaaang snak om hvordan de forskellige forhold indvirker paa hinanden, lidt teori om daektryk, motor-olie osv osv.... manden er entusiast og det lyser ud af ham! -Skulle jeg havde betalt ham en timeloen for dette arbejde, var jeg nok noedt til at saelge bilen!
Du kan laese meget mere om min oplevele her:
http://lotuselise.dk/justering-af-geo-og-corner-vejning-af-undervogn/