Vi har modtaget lidt mere information om 'Bilernes Univers' (Silkeborg, 25.-27. august) OG ET PAR FRIBILLETTER, så læs lige videre.
Først og remmest er fredagens arrangement nu åbent for alle klassiske biler - ikke bare britiske biler.
Desuden inviteres to biler fra hver klub som gæster til Bilernes Univers. Det inkluderer deltagergebyret, kørsel på FDM Jyllandsringen fredag og deltagelse i "Ud i det grønne" søndag.
Se, naturligvis er jeg jo selvskreven til den ene...
Men, fordi fruens weekend-vagtplan (dvs. min børnepasning) i år ramler sammen med ALT, som jeg og min lille Lotus kunne tænkes at deltage i, vil jeg forbarme mig, og der er derfor to fribilletter til overs, til de første klubmedlemmer der reagerer.
Kig selv på hjemmesiden
www.bilernesunivers.dk og se, om det er noget for dig. Skriv en mail på
mail@lotusklub.dk hvis du seriøst ønsker en billet. Der er to, og først til mølle...
Til sidst efterlyser arrangørerne hjælpere til de praktiske gøremål til søndagens køretur (parkering og afsendelse). Mail på
svend@satholstrup.dk
Og til allersidst: Kender du nogen, som har en bil, der er så spændende, at publikum vil betale for at få en køretur som passager i den om lørdagen hører de også gerne fra dig på
svend@satholstrup.dk