Hej alle medlemmer i Lotus Klub Danmark.
Så er vejret stabilt igen (håber vi), og derfor står jeg nu på søndag den 15' august klokken 18:00 med en medbragt minigrill på Tisvildeleje strand, helt uden for enden af vejen på den store parkeringsplads.
Ideen er, at man selv tager sin bøf eller pølser med, og andet man måtte skulle bruge, og så sørger jeg for, at der tændes op kl. 18:00 i grillen.
Jeg sætter et stort Lotus Klub Danmark flag op på stranden, dér hvor jeg står. Så er det nemt af finde.
Formålet er at vi kan mødes hvis man ahr lyst, man får kørt en tur, og spise en medbragt pølse eller andet, medens vi sparker dæk på vores Lotus'er, og fortæller løgnehistorier om hvor gode de er, og hvor hurtigt vi kører.
Man behøver selvfølgelig ikke at spise, hvis man allerede har gjort dette; man er altid velkommen til at bare komme forbi og få en Lotus snak. Jeg kører hjem omkring klokken 20:00.
Tag en trøje og en vindjakke med i Lotus'ens enorme bagagerum, så falder himlen ikke ned.
Hvis det mod forventning siler ned, bliver jeg hjemme
Næste gang bliver ved Naturlegepladsen mellem Hillerød og Fredensborg. Dato følger senere. Samme koncept.
Ved mødt!
Jacques