Yep - for enden af langsiden bremsede jeg ned så kort før som muligt og brugte også gearene, så jeg har havde god fart på gennem den første kurve til venstre og lige efter den anden kurve til venstre igen lige før målstregen.
Det havde jeg godt styr på de 3 gange før det gik galt. Jeg kom bredt gennem det sidste venstresving et par gange med kunne korrigere og fange den med gas på. Desværre tabte jeg den 4. gang og bagenden røg ud - jeg korrigeredede og kontrastyrede - hvorefter den fik fat igen, men havde så retning med dækkene mod autoværnet.
Jeg kunne mærke at det ville gå galt - slap rattet, holdt vejret og spændte op. Forenden ramte først og siden snurrede den rundt og ramte relativt let med bagenden også. Jord fløj gennem luften og fyldte kabine samt min flotte Lotus polo trøje
Da den var blevet trukket væk måtte jeg fortsætte dage i Porsche Boxster. De havde ikke flere Lotus klar
og tyskeren var slet ikke lige så sjov eller rå som Elisen. Nok kørte jeg lidt "morfar" lige efter mit crash, men til sidst fik den også gas.
Well, jeg løb nok bare tør for talent - og vil overveje et kursus i at køre ræs . . .
Gert.