Godt nytår, og velkommen tilbage på klubbens hjemmeside.
Allerførst skal jeg beklage, at vi har været nede i tre måneder. Kort fortalt havde de hackere, som angreb hjemmesiden i september, slettet alle beskederne, som I havde skrevet. Så vidt jeg husker, var der 4-500.
Det havde selvfølgelig ikke været så grelt, hvis ikke samtidig jeg havde taget en forkert backup af databasen. Dvs. alle beskederne var væk.
Og for at føje spot til skade, har jeg fået en fuldstændig utilgivelig ringe support fra vores webudbyder. Efter to måneders tomgang sammen med dem lykkedes det mig dog til sidst at få udleveret de tekstfiler, der lå bag databasen.
Desværre viste det sig, at være en umulig opgave at genskabe de fuldstændige tekster herfra, så december er i stedet blevet brugt til at opgradere til seneste version af hjemmesiden. Jeg har valgt, ikke at genbruge noget fra den gamle hjemmeside, da jeg ikke vil risikere at finde spor efter hackerangrebet på et senere tidspunkt, men hvis du savner en vigtig oplysning fra den tidligere hjemmeside, så sig til; så skal jeg prøve at grave den frem.
Alt i alt burde vi nu kunne gå i luften her først i januar med en ny hjemmeside og hos en anden udbyder.
Jeg håber, brugerne snart finder tilbage til hjemmesiden, får sig oprettet og begynder at skrive, så vi kan komme op i gear igen.