Hej Alle,
Jeg forstår ikke helt, hvorfor dette forum er så ekskluderende for ikke klubmedlemmer – jeg mener, man er blevet forumbruger, men så alligevel ikke…
På den anden side forstår jeg selvfølgeligt godt at klubben ønsker at tilbyde de betalende medlemmer noget for deres penge – men måske det burde være i form af klubbens øvrige aktiviteter?
Jeg syntes det er dumt og ærgerligt at man er så ekskluderende i sin tilgang til alle med medlemsnummer 0 (alle os der ikke er klubmedlemmer). Det ser oven i købet ud til, at LKD er ved at lukke sig endnu mere om sig selv, ved at fjerne endnu flere emnegrupper fra den del af forum, som medlemsnummer 0’erer har adgang til – og jo jeg kender standard svaret, ”du kan jo bare melde dig ind”!
Umiddelbart ser det ud til, at flertallet af tilmeldte brugere i forummet ikke er klubmedlemmer (hvis man kan stole på de tal der er oplyst på siden, så er der ca. 900 forumbrugere, hvor af kun ca. 240 er klubmedlemmer). Og jeg vil garantere at flertallet af de 660 forumbrugere (med nr.0), aldrig er aktive og måske kun kommer ganske få gange.
Se på det sådan her: Når man opsøger LKD, så er man som udgangspunkt 100% uvidende om hvad og hvordan det hele foregår. Man starter så med at melde sig ind i forum, men oplever så at det er en super ærgerlig omgang ingenting… næsten ingen forumaktivitet, meget få emnegrupper og i øvrigt mega bøvlet at finde rundt i.
Jeg vil næsten garantere at 80% eller mere af dem der har meldt sig til som forumbrugere (nr.0), aldrig har fattet, at der er en stor del af forummet de ikke kan se, fordi de ikke er klubmedlemmer – og man får så en opfattelse af at klubbens forum kun er hvad man ser – hvilket vel er naturligt, da man jo har opfattelsen af at være ”forumbruger”.
Jeg vil derfor påstå, at langt de fleste af dem der har meldt sig ind som forumbruger (nr.0), aldrig har været aktive og formodentligt kun har været logget på enkelte gange, for så aldrig at komme tilbage
Det er som udgangspunkt ikke noget godt springbræt i forhold til at melde sig ind i klubben eller at gøre siden levende.
Jeg ved naturligvis ikke hvorfor tingene er som de er, og som det jo tit er, så ligger der sikkert nogle kloge overvejelser bag dette – men set udefra, så virker det ikke særligt imødekommende.
Jeg ved at dette er på kanten af at være lige frækt nok, men hvis der er nogle ”medlemsnummer 0’ere” som bare har lyst til at skrive lidt løst og fast med andre Lotus tosser, eller dele nogle billeder, videoer, gode råd eller sælge et eller andet, så er der nu en Facebook gruppe der heder Lotus entusiaster DK: https://www.facebook.com/groups/1073820965973934/ - alle er velkomne... (også jer med et medlemsnummer der ikke er 0)
Ses på landevejene - kør pænt...