everex skrev:Men det er da lidt besynderligt at blive ”inviteret” til at deltage i et åbent forum, hvorefter det man skriver, pludseligt og uden varsel bliver gjort utilgængeligt.
Måske administrator skulle overveje, om man rent faktisk mener det, når man inviterer til at man kan blive forumbruger, uden at være medlem.
Helt enig - jeg ved ikke med sikkerhed hvad der er sket og hvorfor (din tråd er dog flyttet til en lukket del af forum), men det ser lidt mærkeligt ud. Du må da få en forklaring, tænker jeg.
everex skrev:Men fair nok, jeg erkender at der er nogen der bruger tid (og måske også lidt småpenge) på at drive dette forum og at det selvfølgeligt er ærgerligt når brugere som jeg, ikke også er medlem af klubben. Men jeg kommer ikke til at gøre nytte af klubbens øvrige aktiviteter og syntes derfor det er lidt meget at betale for at være bruger på et ”lille” forum med meget begrænset aktivitet.
Det koster 250 årligt at være medlem. For de penge tilbyder klubben bl.a. flere banedage til 400 kr. Jeg skal i år som minimum med på Jyllandsringen og Ring Djursland. Hos Trackdayklubben koster en trackday knap 2200. At køre sin bil på bane kan bare ikke sammenlignes med at køre den på landevejen. Derudover er der bl.a. også adgang til de lukkede fora, hvor du af gode grunde ikke kan vide noget om aktivitetsniveauet.
everex skrev:Ha’ en god dag, god sommer og god fornøjelse med jeres biler.
Tak i lige måde. Jeg håber at se din bil ved lejlighed.
Mvh,
Kasper